maandag 14 januari 2013

stofjes, stofjes en nog stofjes...

Na mijn maandenlange gezwoeg op een jasje nam ik mezelf voor om eindelijk eens iets leuks voor mijne Guust te maken. 
In Julija's Shop - het walhalla voor iedereen die op zoek is naar leuke en moderne stofjes - vond ik deze: 


Van het groene stofje wil ik een shortje maken en van het andere een hemdje. 

Maar voor ik hieraan begin, ga ik nog even een gewoon recht rokje maken. En voor dat rokje heb ik het volgende stofje in Leuven gekocht: 


 

6 opmerkingen:

  1. Ben er nog nooit geweest, al wel van gehoord en op de site gekeken maar ik vrees dat ik failliet ben na een bezoekje
    Hoe geraak je er eigenlijk ?
    Te doen vanaf treinstation ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een eindje wandelen vanaf het station, maar zo doe ik het ook altijd! Er zijn nu ook solden, dus zeker de moeite!

      Verwijderen
  2. Ik ben benieuwd naar het resultaat! Heb je vandaag al iets kunnen maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon voor mijn rokje is al klaar, maar ik kreeg gisterenavond telefoon dat de naailes niet doorgaat :-(

      Verwijderen
  3. Waauw!!!! Da stofke Nele!!!! En voor wie gaat dat rokje zijn???? ;-) ;-) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal je maten eens opnemen, en dan maak ik voor jou ook eens een rokje... ik zeg da precies al lang hé!?!

      Verwijderen